Skip to main content

Het afzenderadres 'kantlijn@skynet.be' is geweigerd door de server 'relay.skynet.be'.

  • June 17, 2012
  • 8 reacties
  • 870 Bekeken

Ik moet dringend een aantal mails versturen, maar krijg sinds gisteren volgende foutmelding: "Het afzenderadres 'kantlijn@skynet.be' is geweigerd door de server 'relay.skynet.be'."
Mails ontvangen lukt wel.

De adsl is al gereset, de poorten die open moeten staan, staan open, maar niets helpt!

Heeft iemand hetzelfde probleem?

OF nog beter; kan iemand mij helpen??

Alvast dikke mercie!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

  • Apprentice
  • June 17, 2012
heb je toevallig een mac?

indien zo, aangepaste poort aanvinken met poort 25 i.p.v. standaard poort.

mvg

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 17, 2012
Ja, ik heb een Mac.

De poort staat standaard op 110 - ik heb deze geweizigd naar 25, maar nowp... nog steeds hetzelfde verhaal. :-(

Alleszins bedankt voor jouw reactie!

  • Apprentice
  • June 17, 2012
probeer dan misschien eens met authenticatie te sturen







- Uitgaande server relay.skynet.be poort 587

- Standaardpoort negeren is aangevinkt

- SSL is aangevinkt ... dan naar meer opties

- Verificatie is gebruikersnaam en wachtwoord

- beide velden invullen

mvg







Elsa
  • June 17, 2012
Ter info op ricy's blog vond je ook iets ivm email instellingen, surf naar => http://bgctv.skynetblogs.be/#email



  • Auteur
  • Apprentice
  • June 17, 2012
tav Xenne


Dankjewel! Ik heb een andere poort gevonden en "25" ingegeven en het is gelukt! :-)
Jiehaaa!

maarrrr...

Nu heb ik wel een ander probleem...
Door al mijn gepruts moet ik iets gewijzigd hebben aan mijn account.

Nu kan ik nl geen mail meer ontvangen, omdat mijn paswoord wordt gevraagd.
Ik weet begot mijn paswoord niet meer en vind ook de informatie hieromtrent niet meer terug.
En telkens ik mijn mail wil opvragen, krijg ik de melding dat ik het wachtwoord moet ingeven en dan wordt mijn status steeds op "offline" gezet.

Ik word er ZOT van!

Moet ik nu een nieuw paswoord aanvragen, of is er een andere oplossing?

Soory... ik ben ECHT maar een groentje als het hierop aan komt... :-S


  • Apprentice
  • June 17, 2012
dank voor uw feedback

via e-services kan je het paswoord van uw mailbox wijzigen

in de rubriek mijn berichten kiezen voor "Het paswoord wijzigen"

mvg

Elsa
  • June 17, 2012
Xenne, moet je uw oud paswoord dan niet eerst ingeven ?

groetjes

  • Apprentice
  • June 17, 2012
nee Elsa :

hieronder kan u het paswoord van uw mailbox wijzigen. Uw paswoord hier wijzigen, betekent ook dat u bij de volgende verbinding met uw mailbox de aanpassing ervan op uw computer dient uit te voeren.













Nieuw paswoord :
Bevestiging van het paswoord :

mvg