Hedenmorgen bleek mijn decoder stuk (geen licht meer). Procedure gevolgd per telefoon, ook alles eens gereset. Resultaat: decoder stuk. Storingsnummer gekregen en onmiddellijk naar belgacom winkel in Gent gereden met de oude decoder en een factuur. Onmiddellijk nieuwe decoder gekregen en geïnstalleerd. Pluim dus voor Belgacom. Op minder dan 2 uren geholpen. Beeld perfect.
Probleempje: met de HDMI kabel heb ik geen geluid, met de scart kabel wel. Wat doe ik verkeerd. Ik heb de afstandsbediening ook geprogrammeerd dat ik er mijn TV mee kan bedienen. Heb ook al andere hdmi kabels geprobeerd , maar dat helpt niet. Kan iemand mij een hint geven, want waarschijnlijk doe ik iets verkeerd.
Voor de rest ... hoed af voor Belgacom. Zeer goed geholpen en vriendelijke dame op de Kouter in Gent. En dit allemaal op een maandagmorgen...
dank bij voorbaat.
goed nieuws maar........... geen geluid
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.