Geen tv-ontvangst meer
Geachte,
Misschien kan u wat meer uitleg geven.Mijn dochter Van Rumst Sofia heeft momenteel bijna drie weken geen ontvangst meer op haar tv. De techtnieker van Belgacom is ter plaatse geweest en heeft vastgesteld dat de kabels voor de verbinding met Belgacom niet meer in orde zijn. Daarna is hij vertrokken zonder de kabelverbinding te herstellen.
Als mijn dochter belt naar Belgacom krijgt ze telkens als antwoord dat er een e-mail is doorgestuurd naar de technische diensten maar dat deze geen antwoord terugzenden voor een volgende afspraak. Ze melden ook dat er weinig lassers beschikbaar zijn.Wat ik moeilijk kan begrijpen voor een firma die prat gaat op haar snelle service.U begrijpt dat dit zeker geen aanbeveling is voor de aanschaf van een tv packet bij Belgacom.
Kunt u me zeggen hoe lang dit nog gaat duren ?
Gegevens van mijn dochter:Van Rumst Sofia Leopold II laan 49 9100 Sint-Niklaas E-mailadres: sofia.van.rumst@skynet.be
Dank bij voorbaat
Van Rumst Gilbert
E-mailadres: gilbert.vanrumst@skynet.be
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.