"geen signaal..." uren lang.
In de nacht van zaterdag 6 op zondag 7 oktober 2012 reeds ruim 3 uren de 'geen signaal...' melding op TV.
Resetten van modem en decoder helpt niet. Internet en telefonie blijft gelukkig wél werken.
Vroeger zag ik dat bericht nooit, na een update zag ik het sporadisch eens, maar nu dus continu. Werken aan de installaties? Misschien, maar daar heb ik toch geen verwittiging voor gehad per e-mail. En ja, er kijken mensen s'nachts - waarom zijn er anders nachtuitzendingen?
Voor meer informatie, druk op de 'help' knop of surf naar 'http://www.belgacom.be/support', vermeldt het scherm nog ...
De help knop geeft geen uitsluitsel over het 'geen signaal...' probleem ...
De website leidt je niet tot de support sectie, maar naar een algemene pagina ...
En de technische dienst is niet beschikbaar 's nachts. Dan maar deze commentaar schrijven ipv TV kijken ...
Zijn er nog mensen die dergelijk langdurig uitvallen van (enkel) TV voorgehad hebben, en hoe werd het opgelost?
Mvg, Walter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.