Skip to main content
Beantwoord

Geen ondertitels bij opnames

  • January 7, 2019
  • 3 reacties
  • 905 Bekeken

Hoi

Sedert een tijdje lukt 't niet meer om ondertitels via 888 te zien bij opgenomen programma's (lukt wel bij live kijken).
Dacht eerst dat 't aan mijn tv of decoder lag maar blijkt ook bij familie en vrienden niet te lukken.

Is dit een gekend probleem en wordt aan een oplossing gewerkt ?

Dank bij voorbaat.

Beste antwoord door Anonymous

Ondertitels via teletekst zijn aan het uitfaseren ten faveure van de ingebouwde ondertitels. Deze kan je normaal opstarten door op OK te duwen > gesproken taal en ondertitels > bevestigen > BACK-knop.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Antwoord
  • January 7, 2019
Ondertitels via teletekst zijn aan het uitfaseren ten faveure van de ingebouwde ondertitels. Deze kan je normaal opstarten door op OK te duwen > gesproken taal en ondertitels > bevestigen > BACK-knop.

  • Newbie
  • January 7, 2019
Was het maar. Dit werkt gewoon niet voor vlaamse series. Doe er a.u.b. wat aan

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 7, 2019
Wanneer je tijdens een live programma of opgenomen programma op de OK knop druk en gesproken taal en ondertitels kiest moet je in het volgende scherm bij ondertitels NL kiezen inplaats van Auto, daarna nog eens bevestigen.