Skip to main content

Fout melding

  • June 1, 2011
  • 3 reacties
  • 1724 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Krijg nog steeds een foutmelding bij de incredimail.

Raar ik had dezelfde e-mailadressen en voegde er eentje bij. Sinds dien heb ik de foutmelding.

Heb de betalende versie van incredimail. Heeft altijd goed gewerkt. EN Eva ik zou nog iets terug ontvangen maar helaas nog niets gehoord.


Socket Error: 10013, Port: 110, Protocol: POP.Er is geprobeerd toegang te verkrijgen tot een socket op een volgens de toegangsmachtigingen niet toegestane manier.

frwi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • June 1, 2011
Ik heb de gratis versie en ik weet dat er soms wat problemen mee zijn maar die kan je dan via je pc oplossen maar van deze nummer heb ik nog niets gehoord.Ik krijg enkel een bericht fout op de computer en dan staat er op fout met incredimail en dat kan van alles zijn en dan moet ik daar op klikken en is het gefikst.Ik hoop dat Eva raad weet.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 1, 2011
Ja hoop dat eva raad weet. Maar vind het heel raar dat het eerst zonder problemen heeft gewerkt.

Bedankt voor je antwoord.

Forum|alt.badge.img+3
Dag frwi

De melding zou ook veroorzaakt kunnen worden door je beveiligingsprogramma of door je firewall.

Probeer eens wat er in deze link staat.

Mvg

familievandesype