Skip to main content

Fon-login aanmaken

• July 25, 2012
  • 7 reacties
  • 765 Bekeken

Beste,

Ik zou graag een login aanmaken voor belgacom FON. Telkens ik een login wil aanmaken, moet ik eerst inloggen op belgacom site, dit doe ik maar dan kom ik steeds op het scherm met mijn gegevens van mijn gsm. Ik zie niet eens de eerste 4 puntjes van volgend schema:

• Bovenaan: kunt u via een dropdown-menu één van uw internetverbindingen selecteren.
  • Links: ziet u het aantal Fon-accounts waarover u nog beschikt.
  • Rechts: ziet u of uw modem al dan niet een wifi-hotspot voor andere Fon-gebruikers kan worden.
  • Onderaan: kiest u een login en een wachtwoord voor uw Fon-account.
  • Hebt u meerdere internetverbindingen, selecteer dan een verbinding in het dropdown-menu bovenaan de pagina. Hebt u maar één internetverbinding, ga dan naar de volgende stap.
  • Vink links in de zone waarin het aantal Belgacom Fon-accounts wordt vermeld het vakje aan dat weergeeft dat u de algemene voorwaarden aanvaardt en klik op de knop Een Account.
  • Er verschijnen 3 nieuwe velden. Vul deze in met het gewenste login en wachtwoord. [list]
  • Login: kies een login (minimum 8 karakters) die u zult gebruiken om in te loggen op een Fon-hotspot. Bijvoorbeel, indien uw login uwlogin is, dan is uwlogin@belgacomfon.be uw login om toegang te krijgen tot een Fon-netwerk. Accenten en andere speciale karakters worden niet aanvaard. De login van uw internetverbinding (bv. fb123456) kan niet gebruikt worden als Belgacom Fon-login. NB: voor een Belgacom Fon-account die is gelinkt aan een gsm-abonnement dat deel uitmaakt van een Pack dient het telefoonnummer (beginnend met 0) als Fon-login.
  • Wachtwoord: kies een wachtwoord met 8 karakters met letters en cijfers (minimum 1 letter en 1 cijfer). Accenten en andere speciale karakters worden niet aanvaard.
  • Bevestig het wachtwoord: omwille van veiligheidsredenen moet u uw wachtwoord tweemaal typen.

• Klik op de knop Opslaan.
    [/list] Uw account is nu aangemaakt en kan meteen gebruikt worden op een Fon-hotspot. We raden u aan uw wachtwoord en login af en toe te wijzigen omwille van veiligheid: klik op Wijzigen onderaan het scherm.
  • Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Elsa
    • July 25, 2012
    Misschien best eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC

⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blankhttp://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blank
    en zoveel mogelijk klantgegevens
    (naam, klantnr.,
    tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te
    spelen.

Groetjes, Elsa

sinjoor76
    Forum|alt.badge.img+1
    • Practitioner
    • July 25, 2012
    Heb je je ooit geregistreerd op de E-services met je GSM-nummer onder Proximus ? (vroeger kon dat apart van Belgacom). Als je dan een nieuwe registratie onder Belgacom hebt gemaakt daarna (bv. voor vast internet/TV) en je hebt ooit geopteerd voor samenvoegen van die 2 accounts, dan is er bij de integratie van Belgacom en Proximus bij die samenvoeging van je 2 accounts iets foutgelopen. Dat was bij mij ook zo. Eerst een maand later hebben ze dat kunnen fixen dank zij interventie van Eva en haar team. Heel die tijd kon ik mijn E-services niet gebruiken/raadplegen. Dat was toen een bug(fix) die alleen in zo'n geval voorkwam.

• July 26, 2012
    Merci Elsa!!

• Apprentice
    • July 27, 2012
    Ik heb ook al een paar een bericht gestuurd omdat ik geen FON-account kan aanmaken en ik wilde toch graag internet als ik volgende week op vakantie vertrok. Ik heb tot op heden nog niks gehoord. Ik vrees dus dat ik zonder internet zal mogen vertrekken...

• Apprentice
    • July 27, 2012
    Leslie,

als je al privé bericht gestuurd hebt naar Eva kan je misschien eens proberen bellen met het e-services team op nummer 0800 22 301

mvg

• Apprentice
    • July 27, 2012
    Ja ik heb daarover al 2 berichten naar Eva gestuurd. Ze heeft mij 2 keer geantwoord dat ze het doorgegeven aan de bevoegde diensten daarvoor maar ik heb niks gehoord.

• Apprentice
    • July 27, 2012
    beste Leslie

en heb je proberen bellen naar de 0800 22 301 ?

mvg