Skip to main content

Factuur van 359 euro voor abonnement tv+ internet+ gsm+ reactiveringskosten wegens afsluiting van...

• December 24, 2013
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Al jaren zijn wij vaste klant van Belgacom. Onlangs hebben we beslist om de abonnementen van onze gsm's ook bij Belgacom aan te sluiten. Alles ging goed totdat wij op reis zijn geweest dit jaar in september. Halverwege oktober werden wij plots afgesloten na beiden een bericht te hebben ontvangen op onze gsm. Bleek dat de factuur nog niet betaald was. Dit hebben we direct gecontroleerd en dit bleek correct. We hebben hiervan geen e-mail ontvangen alsook geen rappel gekregen. We hebben dan bij een buur geweest om de factuur direct te betalen via online banking want internet was afgesloten alsook gsm. Juist de gratis nummer kon ik nog bereiken. Ik heb betaling bevestigd via een menu van Belgacom.

In december gebeld naar klantendienst om te vragen waar de factuur bleef. Want ondertussen hadden we de factuur terug per post gevraagd en niet meer per e-mail. Antwoord: Oh, mevrouw, u moet geen schrik hebben dat ze u weeral afsluiten, ik denk dat de facturatie maar pas zal gebeuren midden januari hoor.

Vandaag, heb ik nog steeds geen factuur ontvangen per post maar heb ik via e-services gezien dat er een factuur openstaat van 359 euro. Ik dacht eerst dat dit een dubbele factuur was maar niets bleek minder waar. Abonnementen + internet+ gsm's+ afsluitingskosten + reactiveringskosten van 100 euro. Ik heb direct naar de klantendienst gebeld waar ik een heel vriendelijke man aan de lijn had. Hij heeft direct een dossier geopend en zal alles nakijken. Blijkbaar is de procedure niet gevolgd zoals het hoort. Bv: geen rappel gekregen, en nadat we het bericht op onze gsm ontvangen hebben moesten ze nog 9 à 10 dagen gewacht hebben op definitieve afsluiting. Dat hebben ze niet gedaan.

We zijn niet van plan om die afsluitingskosten en reactiveringskosten te betalen. We hebben nooit een rappel gehad en ze hebben de procedure niet gevolgd zoals het hoort.

Een zwaar ontgoochelde en zeer boze klant..............................................

Cindy

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

• December 27, 2013
Beste Cindy,

Hiervoor is reeds dossier 18304179 aangemaakt.

De bevoegde dienst zal u contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva