Skip to main content

Factuur downloaden

  • June 22, 2015
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

carooke
Forum|alt.badge.img+1
Ik kan de facturen niet meer downloaden via My Proximus. Als ik op het Adobe Reader icoontje hoover, komt het handje wel tevoorschijn, maar als ik erop klik gebeurt er niks. Nog iemand die dit probleem heeft? Iemand die weet hoe ik dat kan oplossen? Ik werk met Google Chrome (maar met Internet Explorer heb ik het ook even geprobeerd en dat lukt ook niet) en heb versie 11.0.11 van Adobe Reader
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • June 22, 2015
Ze zijn al van in het weekend bezig met aanpassingen te doen op MyProximus dus zal niet iedereen deze kunnen downloaden, ik kan het voor het ogenblik ook niet.

Elsa
  • June 22, 2015
NB: voor de download van de excel file hebben ze het wel duidelijker gemaakt want dan krijg je de melding:



Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen


carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • June 22, 2015
Ach, dank je wel voor de info. Ik dacht al dat er iets was met mijn Adobe Reader smiley

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • June 23, 2015
Het downloaden gaat terug!