Skip to main content
Beantwoord

factuur betalen

  • December 27, 2015
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

Beste,
ik probeer myn proximus te activeren maar ik heb geen factuuraccount of nummer om in te geven. Ik betaal altijd via zoomit. Ik ben van bank veranderd van Fortis naar Argenta. Ik heb u dat al meermaals laten weten. U ging ons een factuur sturen maar ik heb nog steeds geen ontvangen. Daardoor sta ik waarschijnlijk achter met mijn rekeningen. Hoe kan ik dit oplossen. Klantnummer is: 610608590
Groetjes,
Maurice Breugelmans

Beste antwoord door Wim

Verplaatst naar juiste rubriek.
@dhr. Breugelmans: ik heb uw vraag overgemaakt aan de klantendienst support.

Groeten,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • December 27, 2015
Verplaatst naar juiste rubriek.
@dhr. Breugelmans: ik heb uw vraag overgemaakt aan de klantendienst support.

Groeten,
Wim