Skip to main content

"Even Geduld"

  • April 30, 2011
  • 3 reacties
  • 3655 Bekeken

Hallo, Sinds de upgrade van Belgacom TV zijn wij niet meer tevreden.

Te pas en te onpas als we zaken opnemen en achteraf willen bekijken krijgen we de boodschap "Even geduld" op het scherm en zien we verder niets meer. We kunnen de opgenomen programm's dus niet bekijken. Als we ze dan opvragen via "on demand, krijgen we hetzelfde scherm" Even Geduld". Ik hoop dat deze gehuurde programma's niet op onze factuur zullen verschijnen want we hebben ze dus niet kunnen bekijken?

Zijn er mensen met dezelfde ervaringen? oplossingen?

Wij hopen dat dit snel kan opgelost worden!

Alvast bedankt!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Apprentice
  • April 30, 2011
dat "even geduld" probleem komt me bekend voor, van hier

al technische bijstand gevraagd?

mvg

  • Apprentice
  • April 30, 2011
Bij mij hetzelfde probleem. Nog steeds...

Mijn gebruikersnaam= fa373618

  • May 2, 2011
Beste Eline,

Heb je al geprobeerd van de decoder te herstarten (stroomkabel uit/in)?

Met vriendelijke groeten,

Eva.