Skip to main content

eurosport hd 2

• May 27, 2012
  • 9 reacties
  • 298 Bekeken

hallo ik vernomen als de bundelriga volgend sezoein op eursport 2 komt drm heb ik al het pakket sport en pleasure besteld en ik had de vraag als er een eursport 2 in hd op belgacom zou komen er is al een eurosport 1 hd
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • May 27, 2012
Ik ben niet zeker of van eurosport 2 ook een HD versie bestaat.Het zou wel leuk zijn.In ieder geval bij telenet bestaat deze ook niet.

• Apprentice
  • May 27, 2012
eurosport heeft idd de rechten opgekocht van de bundesliga, maar niet voor belgie (bv wel voor nederland)

maw, de bundesliga gaat bij ons niet mogen uitgezonden worden op eurosport. ook komt er bij ons geen hd versie van eurosport 2

mvg

• Auteur
  • Apprentice
  • May 27, 2012
wat dan hem ik dat verniet gepakt

• Auteur
  • Apprentice
  • May 27, 2012
ik hoop dat ze da wel uitgeven

eurosport is benelux dus

das zelfde voor belgie en nederland

• Apprentice
  • May 27, 2012
beste

nogmaals, eurosport heeft de voetbalrechten van de bundesliga voor belgie niet aangekocht, deze matchen mogen dan ook niet vertoond worden in belgië

concreet wil dat gewoon zeggen dat er in de landen waar eurosport de rechten wel in bezit heeft een afwijkende programmatie zal zijn op eurosport 2 (in HD), dit was trouwens dit jaar ook het geval want eurosport was reeds in bezit van de rechten van bundesliga voor enkele scandinavische landen

voor belgiË blijft alles zoals voorheen

mvg

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • May 27, 2012
Het enigste wat je kan doen is overstappen naar telenet en dan zit je voor de volgende drie jaar goed.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • May 28, 2012
Axana,wat heeft dat met de Bundesliga te maken ? Die mag Telenet dan ook niet uitzenden hoor.Knipogen

• Apprentice
  • May 28, 2012
TOCH WEL SINJOOR72, RECHTEN VAN DE BUNDESKIGA ZIJN IN BELGIE IN BEZIT VAN TELENET, EN DUS TE VOLGEN OP SPORTING TELENET...

MVG

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • May 28, 2012
Je ziet zomaar sinjoor72 ben ook op het vlak van wat het voetbal betreft sinds ik bij telenet zit van veel op de hoogte.