Skip to main content

Error 2

  • January 7, 2012
  • 6 reacties
  • 848 Bekeken

Beste,

Ik krijg na de update een error 2-melding. Ik heb alles al eens op- en afgezet, de kabels nagekeken enz. Ook bij de PLC branden de 3 lichtjes. Krijg ik deze error omdat de dienst nog niet geactiveerd is of is er iets anders aan de hand ? (klantnr : 1073130)

MVG

GeudensJ
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

  • Practitioner
  • January 7, 2012
Ben je nieuwe belgacom TV klant misschien ? (Omdat je zich afvraagt of de dienst nog niet geactiveerd is)

  • Apprentice
  • January 7, 2012
Beste,

Error 2 komt door een verbindingsprobleem.

Kijk op je BBOX2. Brandt het DSL signaal? Indien het knippert heb je geen verbinding met Belgacom.

Alvorens te bellen naar de helpdesk, kijk je kabels eens na.

Mvg

  • Practitioner
  • January 7, 2012
Probeer eventueel een factoryrest van de bbox modem als volgt

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 7, 2012
Ja wij zijn nieuwe klant en het wordt pas op 17 januari geactiveerd volgens mij. Dus is dat dan het probleem en moet ik die datum afwachten ?

  • Apprentice
  • January 7, 2012
Had je eerder moeten zeggen.

  • Apprentice
  • January 7, 2012
als het nog niet actief is kan het nog niet werken hé, nog even geduld aub

mvg