Hallo,
Een kennis van mij heeft problemen met zijn skynet account sinds de migratie naar WIN10. Een beschrijving: Het gaat om outlook 2010, mails ontvangen lukt prima. Mails verzenden lukt niet. Ik heb de accountinstellingen nagekeken. Type is IMAP. Inkomende server: imap.skynet.be , poort 143 SSL uitgevinkt. Uitgaande server : relay.skynet.be, poort 587 met TSL verificatie. Ik heb reeds andere poorten geprobeerd (die ik op andere forums gevonden had bij dergelijke problemen).
Nu het gekke is, bij de outlookaccountinstellingen kan je kiezen voor 'repair' tabblad, hierbij wordt de account hersteld. Dit programma wordt feilloos doorlopen, alsook het testbericht wordt verzonden! Echter, wanneer je bij 'accountinstelling testen' klikt, dan lukt het niet op het testbericht te verzenden. Steeds komt dan de vraag terug om login en paswoord te geven en ok te drukken waarna je terug dit venster te zien krijgt. Op het eind krijg ik dan de melding : de emailserver heeft uw aanmelding afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en wachtwoord in de accountinstellingen. Terwijl ik zeker ben dat er geen typfout gebeurd is. Iemand raad hiermee?
Emails versturen met Outlook 2010 en Windows 10 lukt niet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.