Beste,
Al een uur zit ik te zoeken hoe ik een vraag kan stellen aan Belgacom, ivm met mijn dubbele e-services account. Ik heb onlangs al mijn producten onder 1 account samengebracht ... Maar blijkbaar zit mijn gsm nummer "vast" bij mijn oude e-services account.
Na een half uur te zoeken op de website, besluit ik tenslotte te bellen naar de klantendienst waar ik "Concitta" aan de lijn krijg.
Spijtig genoeg kan ze mij geen support geven op e-services, en moet ik op de website een formulier zoeken. Als ik meld dat ik onder contact enkel telefoon nummers vind, krijg ik als antwoord : "U moet maar zoeken onder support, ergens moet u klikken op de juiste link en dan krijgt u het juiste formulier". Als ik vraag naar een link voor dit formulier, krijg ik wederom het antwoord dat ze enkel kan zeggen dat het online beschikbaar is, en dat ze telefonisch mij niet kan helpen.
Wel Concitta, ik ben zelf web ontwikkelaar en ik moet spijtig genoeg zeggen dat ik dan blijkbaar te dom ben om het formulier online te vinden. En als klant moet ik het dan maar zelf oplossen ... Want jij "mag" me niet helpen.
Dus mijn laatste hoop is dit "community" formulier ...
Wie kan er mijn oude e-services account eventueel verwijderen en ervoor zorgen dat ik in mijn nieuwe e-services alle informatie terug kan vinden.
Christoph
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
