Een drietal maanden (of langer) geleden heb ik mijn betalingsmethode gewijzigd op de website naar domiciliëring.
Tot nu toe heb ik altijd mijn facturen betaald door zelf geld over te schrijven.
Ik wacht nog altijd tot mijn facturen via domiciliëring geregeld worden.
Op de website staat er:
Uw betalingsmethode wordt zo snel mogelijk gewijzigd
Hoelang gaat het nog duren voordat dit in orde wordt gebracht? Eva?
O ja, ik zag vanavond ook dat ipv. van mijn gewoonlijke gsmfactuur van 21 euro ik nu 109 euro mag betalen. Reden: een beetje internetgebruik in Spanje en Frankrijk en een paar roaming gesprekken en -smsen. Eerste en laatste keer dat ik internet in het buitenland aanzet.
Domiciliëringsaanvraag voor gsm rekening is na 3 maanden nog niet in orde
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.