digitale tv aansluiten
Beste,
Sinds EIND juni is er belgacom tv aangevraagd voor mijn ma ( Marcella Denys uit Kuurne 056700453) en NOG altijd is dit NIET in orde !!! Kan er EINDELIJK nu eens iemand dit in orde brengen na bijna 5 maanden ??? Het order zou geblokkeerd zitten en de zaak waar de digitale tv van belgacom is aangevraagd kan er ook niks aan verhelpen zeggen ze ( Millenium computers uit Oostrzebeke) We zijn het niet beu maar KOTSBEU ! Iedere week naar de dealer gaan, bellen . Bij jullie heeft dat blijkbaar geen nut want er is altijd een ellenlange rij wachtenden voor ons en wanneer jullie gaan terugbellen binnen het kwartier doen jullie dat OOK NIET !! Ik vraag mij dan ook af waarom jullie een klantendienst hebben, jullie zijn gewoonweg NIET te bereiken !! Ik vind het triestig dat jullie maar zo een respect hebben voor jullie klanten !! De wintermaanden komen er aan en de tv is het enige tijdverdrijf voor mijn moeder in die periode. Ze is weduwe en niet meer zo mobiel....ik vind het zielig van jullie, en dat is dan nog HEEL beleefd uitgedrukt...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.