Zaterdagavond haal ik de decoder uit stand-by (een V4 in gebruik vanaf 6 mei 2011!!!!); op vrijdagavond alles normaal bij het in stand-by brengen; en moet vaststellen dat op elke zender er een soort paars-roze zweem overheerst, geen enkel zender toont het vertrouwde kleurenbeeld.
Na een reboot van de decoder werkt alles terug normaal, maar de display toont centraal een stippellijn van een twaalftal punten zodat de tekst op de onderste regel niet volledig leesbaar is. In de bovenste regel links van de "in functie"-led en het rode uurwerk (bij een geplande opname) staat een verticaal streepje en links daarvan een underscore.
Deze aanduidingen blijven ook op de display staan wanneer de decoder nu in stand-by staat.
Wanneer de decoder in werking is dan is de plaats voor het aanduiden van de eenheden van het zendernummer (1 tot 9) gedoofd; bij een HD-zender verschijnt de aanduiding "id"; dus de H verschijnt niet meer volledig.
ik heb al tweemaal een reset uitgevoerd maar doordat die stippellijn hardnekkig blijft kan ik niet goed zien wanneer de knoppen moeten losgelaten worden omdat de tekst in de onderste regel niet volledig leesbaar is.
Op zondagmorgen werkt de decoder normaal enkel die display blijft die aanduidingen tonen. Helaas slaag ik er niet in om duidelijke foto's van de display te maken.
Wat is er aan de hand, is er nog iemand die dit voorheeft?
Decoder V4: hardware- of softwareprobleem?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.