Hoi,
Onze v3 decoder stopt meerdere malen per dag met correct te werken (op de één of andere manier, soms wordt het scherm zwart, soms reageert hij nergens meer op, soms valt het geluid weg,...).
De enige oplossing hiervoor is dan van de stekker uit te trekken en terug in te steken. Ik heb ook al meerdere keren een factory reset geprobeerd om deze problemen permanent op te lossen maar zonder resultaat.
Deze problemen hadden we vroeger ook maar dit gebeurde maar één keer om de paar dagen, nu is het meerdere keren per dag, soms stopt hij zelf een minuut nadat hij is gereset alweer met werken.
Wat kan ik doen? Toen ik hiervoor naar de klantendienst belde zeiden ze telkens van de stekker uit te trekken en terug in te steken en ja, erna werkt de decoder dan wel weer maar maar voor even. Ik zou hier graag een permanente oplossing voor hebben.
Decoder (v3) stopt meerdere malen per dag met werken
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.