Beantwoord
Data limiet terwijl ik Volume Pack Unlimited heb
Hey, om te beginnen wil ik zeggen dat ik niet weet in welke categorie ik deze "probleempje" moet zetten. Dus paar weken geleden heb ik een contract aangemaakt met proximus, dat hield in internet comfort en TV. Van de persoon die mijn contract heeft aangemaakt heb ik vernomen dat ik 100mbps en geen data limiet zal hebben maar nu blijkt het dat ik wel een data limiet heb en maar 70mbps heb(met kabel). Normaal gezien is dat de snelheid en het limiet dat iemand zou hebben als die geen pack heeft besteld, maar dat heb ik dus wel gedaan. Op mijn contract staat ook dat ik een Volume Pack Unlimited heb. Klantnummer is: 619479825 Kan iemand alstublieft zien wat er mis is? Alvast bedankt.
Beste antwoord door Elsa
In een comfort pack kan je altijd datavolume gratis bijbestellen via MyProximus
De snelheid die je pack opgeeft is de snelheid die je met dit pack kunt halen indien je telefoon lijn die snelheid aankan (afhankelijk van de lengte en verzwakking van je lijn)
De snelheid die je kan halen kan je hier eens controleren -> Prox snelheidstest
De snelheid die je pack opgeeft is de snelheid die je met dit pack kunt halen indien je telefoon lijn die snelheid aankan (afhankelijk van de lengte en verzwakking van je lijn)
De snelheid die je kan halen kan je hier eens controleren -> Prox snelheidstest
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.