Skip to main content

Contracttype

  • February 8, 2011
  • 4 reacties
  • 1810 Bekeken

Hoe kan ik te weten komen of ik nog steeds een contract heb van bepaalde duur (en tot wanneer) of van onbepaalde duur?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • February 8, 2011
beste

dit kan u vinden op laatste blz van uw Belgacom factuur

groeten-muisje

  • February 9, 2011
Beste Robby.2767,

Muisje heeft gelijk. Dit vindt u op de laatste pagina van uw factuur.

U kan uiteraard ook contact opnemen met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst of even binnenspringen in een van onze winkels.


Met vriendelijke groeten,

Eva

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 9, 2011
Neen, niet te vinden op de laatste noch op enige andere pagina van de factuur. Vergeten te specifiëren dat het een Proximus-contract betreft.

Meer bepaald een contract ProxiTime Allday van bepaalde duur dat na stilzwijgende verlenging een contract van onbepaalde duur wordt.

  • February 10, 2011
Beste Robby.2767,

Hiervoor neemt u het beste even contact met de klantendienst van Proximus via het gratis nr. 6000 vanaf uw proximus gsm of via 078056000 vanaf een vaste lijn.

Met vriendelijke groeten,

Eva