Ik ben onlangs overgestapt van een verouderd Belgacom abonnement naar een Bizz Pack Maxi Internet + Mobile + Telephony (+ TV). In dit Bizz Pack is er 1GB volume per maand voorzien om op verplaatsing via 3G te surfen. Dit geldt zowel voor mijn iPhone als mijn iPad, aangezien beide simkaarten (volgens Belgacom toch) automatisch overgezet werden van Proximus naar Belgacom zelf.
Nu kan ik perfect surfen via 3G op beide toestellen, maar het vreemde is dat ik sinds de overschakeling van het oude naar het nieuwe Belgacom Pack nergens mijn actuele 3G verbruik meer kan opvolgen. Desondanks ik al 5 dagen via 3G surf (WiFi uitgezet), en dit op zowel de iPad als op de iPhone blijven zowel Belgacom e-services als de Hello! app melden: Gebruikt volume voor deze maand: 0 MB van de beschikbare 955 MB (955 MB 751 KB overblijvend). Via mijn vorig mobiel abonnement (via Proximus) kon ik dit prefect opvolgen via zowel e-services als de Hello! app, maar nu blijkbaar niet meer.
Nog mensen die hier last van hebben en/of met een gelijkaardig 'probleem' zitten?
Bizz Pack Maxi - verbruik Belgacom Mobile Internet 1GB
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.