Hallo iedereen
Ik ben verplicht van mijn Bbox te verplaatsen naar een andere locatie. Dit betekent dat ik met Powerlines zal moeten werken.
Ik heb hier een setje Powerlines liggen van Sweex met 85 Mb/s. Wanneer ik ze aansluit werkt alles prima. Maar na 5 minuten komt de melding "deze zender is tijdelijk niet beschikbaar". Wanneer ik dan naar een ander kanaal overschakel dan krijg ik terug beeld tot 5 minuten later weer dezelfde melding verschijnt.
Ik heb de POwerlines zelfs in 2 naast elkaar liggende stopcontacten gestoken, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ze vallen niet uit en alle lichtjes blijven branden, maar BGTV stopt gewoon met data versturen over de Powerlines en een tweetal seconden erna stopt het beeld met steeds dezelfde melding.
Ik vind het verdacht dat dit gebeurt. Ik dacht nochtans dat 85Mb/s wel genoeg bandbreedte was om de TV te streamen. Wat denken jullie ervan? Wanneer ik alles terug aansluit zoals vroeger met de kabel rechtstreeks in de Bbox dan heb ik het probleem niet.
mvg
Josske
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.