Skip to main content

Betalingsachterstand

• August 23, 2012
  • 3 reacties
  • 396 Bekeken

Beste,

Vandaag een brief van een zogezegde betalingsachterstand gekregen van 13,49 euro. ( Dit is een bedrag dat ik ook ergens in mei al is betaald heb...)

Meer informatie over welke factuur ik zogezegd niet betaald heb staat er niet op. Ik bel naar de nummer die op brief staat... Laat uw nummer achter, blah blah. Alles ok. Ik ga naar submenu voor openstaande facturen en dan moet ik klantenrekeningnummer ingeven (12381648 zoals op brief staat). Deze nummer neemt men echter niet aan... Tot daar mijn telefoongesprek naar nummer op het blad. Zonder de juiste klantenrekeningnummer (die ik van proximus factuur heb) kan ik niet verder...

Ik zou graag weten:

- Welke factuur zogezegd openstaat. Volgens mijn persoonlijke boekhouding geen enkele...

- Vanaf eind juli heb ik geen abonnement meer, maar een betaalkaart. Het moet dus voor die periode zijn. Of zou er bij proximus iets foutgelopen zijn bij switch van abo naar herlaadkaart?

Gelieve me even te helpen want met bellen naar de helpdesk werkt niet door zogezegd fout klantennummer...

Mvg,
Thomas
Klantenrekening: 12381648
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

• Apprentice
  • August 30, 2012
beste

ik heb een achterstand van betaling .ik had een plan aangevraagd om een bedrag per maand te betalen .ik had het overeen gekomen bedrag betaald en ging op de minmum dienst worden gezet alleen tv en internet .wat blijkt de volgende dag knip den minimum dienst ook weg .niks niet meer .dan naar o toch zo leuke klantendienst gebeld en na 5 sigaretten toch iemand aan de lijn gehad wat blijkt aja menneer ge moet het hele bedrag in één keer betalen .ik hield mij aan de regels en betaalde netjes af .conclusie nu moe ik een x aantal maanden betalen voor diensten die afgesloten zijn plus mijn afbetalings plan .ten tweede ik ken iemand die dit ook voor gehad heeft maar eerst werd internet afgesloten en naar een week pas tv .

dus mijn vraag is is hier niks in te regelen dat ik toch teminste tv heb

want ik zie da niet zitten om voor diensten te betalen waar ik niet van kan gebruik maken

met beleefde groet

klantennummer 612033374

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • August 31, 2012
Je kan best contact opnemen met Eva van Belgacom.Gewoon een privé mail sturen daarin je gegevens geven en alles uitleggen wat er is gebeurd.

Elsa
  • August 31, 2012
Dit heb ik ondertussen al gedaan en nu maar afwachten .

groetjes, Elsa