Ik heb vandaag mijn "oude" Bbox (vervangen door Bbox2 wegens upgrade VDSL2) binnen gebracht in het lokale Belgacom Center en intussen navraag gedaan ivm die tv voor 1 euro...
Zo een 22" tv'tje is namelijk wel interessant om in de slaapkamer te hangen, en we zouden BelgacomTV wel eens willen uitproberen naast ons huidige TV-Vlaanderen abonnement, om eens in de praktijk te vergelijken...
Nu vertelde men me daar dat ik geen recht heb op die TV aangezien je voor zowel internet als TV nieuwe klant moet zijn?
Dit vind ik toch niet echt proper naar de vaste klanten toe, ik heb onlangs zelfs nog maar een nieuw contract voor 1 jaar aangegaan voor internet en telefonie, met als compensatie VDSL (wat blijkbaar sowieso gratis is momenteel) en downgrade (wat maar €6,20 kost normaal)...
Moest ik BelgacomTV er bij nemen zou ik sowieso het internet terug op Comfort zetten (sinds kort gedowngrade van Comfort naar Start), om zo te kunnen kiezen voor de pack Classic-telefonie/Internet-Comfort/TV-Comfort.
Had ik die contractverlenging nu niet gedaan (tenslotte maar €6,20 direct voordeel mee gedaan), kon ik het internet-contract opzeggen, om daarna "nieuwe klant" te worden voor zowel Internet als TV, wat nu natuurlijk niet kan...
Ik hoop dat iemand van Belgacom deze bewering van het Belgacom-Center kan tegenspreken...
Bestaande Internet klant geen recht op €1-TV bij aanvraag TV?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.