Skip to main content

belkredieten opvragen

• March 16, 2015
  • 10 reacties
  • 1264 Bekeken

ik druk de #121# in of bel de 1911 om belkredieten te weten en krijg melding deze melding ' ongeldige aanvraag ' , het is een pay&go simkaart . is er iemand die het beter kan uitleggen ? dank
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Elsa
  • March 16, 2015
ik heb het juist eens geprobeerd en bij mij werkt het toch nog op die manier , mss kunnen ze u verder helpen op het gratis nummer 6000

Elsa
  • March 16, 2015
je hebt toch niet vergeten van op tijd op te laden

• March 16, 2015
zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer via prive bericht door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? Mvg ES

• Auteur
  • Practitioner
  • March 16, 2015
ja hoor , opgeladen , want ik kan bellen .

• Auteur
  • Practitioner
  • March 16, 2015
neen , dus , overstappen dan maar . dag

• March 16, 2015
Beste,

U maakt sinds februari geen gebruik meer van Pay&Go systeem. Hierdoor kan u geen Pay&Go codes gebruiken.

Als u uw verbruik wenst raad te plegen, kan u uw facturen via MyProximus > ‘Mijn factuur en verbruik’ raadplegen.

Hebt u nog geen MyProximus-account? Maak zelf een gratis account aan op www.proximus.be!

Mvg ES

• Auteur
  • Practitioner
  • March 19, 2015
bedankt vr de antwoorden , het was wel voor vrienden van mij , maar nu komen ze andere mop tegen , zij hadden een pay and go kaart , nu krijgen ze thuis een brief van Proximus , dat het automatisch naar een abonee van 15 p/m is omgezet , terwijl zij dat niet willen !!!!!! hoe kunnen wij dit ongedaan maken ? Zij hebben reeds gebeld nr Proximus en daar krijgen ze als antwoord dat dit nu een manier van werken is !!!!!! Neeeeeeeeeeeen , dat is geen manier van werken ! wij leven in een democratie !!!!! Het beste de kaart opgebruiken met het bel tegoed en dan overschakelen nr een andere provider , is dit mogelijk ? jaaaaaaaaaaaaaaaaa , wij leven in een democratie ! of gaat Proximus de zelfde weg op als IS ? neeeeeeeeeeeeeen , want wij gaaan jullie dan tegenhouden , democratie overwint altijd !!!!!!!

• March 19, 2015
Beste Jean,
Kan u mij via een PM de nummers bezorgen die onterecht werden overgezet op een vast tariefplan? Aan de hand daarvan kijk ik na waarom deze aanpassingen werden gedaan.
Met vriendelijke groeten,
WT.

• Auteur
  • Practitioner
  • March 19, 2015
weet je al iets meer , WT ? mvg

• March 23, 2015
Beste,
Wij hebben uw feedback naar de bevoegde diensten doorgegeven, ref:
21614297. Tariefplan voor het gsm-nummer 0474862602 is in een
verkooppunt geactiveerd. U wordt binnen 10 werkdagen door de bevoegde
diensten gecontacteerd. Mvg, Fabio.