Skip to main content

Belgacom TV: programmeren op afstand - van het kastje naar de muur

• May 5, 2012
  • 7 reacties
  • 564 Bekeken

Ik heb ondertussen twee keer met de helpdesk gebeld met de vraag waar ik programmeren op afstand kan activeren in de e-Services.

(Activeer 'Opname vanop afstand'
Beste klant, om van de service "Opnemen vanop afstand" te kunnen genieten, moet u eenmalig deze service activeren in de rubriek Belgacom TV van uw e-Services.)

Deze optie is nergens te vinden in de e-Services.

Twee keer met een kluitje in het riet gestuurd.

Weet iemand hoe je dit activeert??
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

• Apprentice
  • May 5, 2012
naar het schijnt moet je dat niet meer activeren, gewoon naar tv overal surfen, tv gids kiezen en daar inloggen met e-services account en het zou moeten werken

zie topic https:///posts/4a98dc5ab5" rel="nofollow

mvg

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • May 5, 2012
Lijkt me logisch. Waarom moet je steeds maar activeren als je toch ingeschreven bent ? Eenmaal inschrijven op de E-services is voldoende voor alle diensten die eraan gekoppeld zijn (en die in je abonnement zitten natuurlijk)..

• Apprentice
  • May 5, 2012
het lijkt me ook logisch...

maar eerst moest je het activeren, de anciens onder ons hebben dat gedaan.....

nu krijgen nieuwe klanten blijkbaar soms nog te zien dat ze het moeten activeren hoewel de optie er niet meer is.....

dus er loopt ergens soms wel iets fout precies....maar wat? dat laat ik aan de ingenieurs over

mvg

Elsa
  • May 5, 2012
Er zijn er ook die met meer dan een login op e-services inloggen en ik denk dat er daardoor ook veel verwaring bestaat, ik kan ook met twee verschillende logins op e-services gaan en dan krijg je nattuurlijk meldingen dat je je eerst moet laten registreren enz....

Ik vraag mij af of er niet veel personen problemen krijgen omdat ze niet met de juiste login op e-services gaan !

groetjes,

Elsa

• Auteur
  • Apprentice
  • May 5, 2012
Aan Xenne: de post van Eva van Belgacom die je me doorstuurde heeft gewerkt, bedankt. http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gids

• Apprentice
  • May 5, 2012
oké, dank voor de feedback, Michel

als je naar tvoveral.be gaat en vervolgens op tv gids klikt kom je daar trouwens ook uit... dus het blijft toch iets vaag waarom het soms wel/soms niet gaat

mvg

• Rising star
  • June 6, 2012
Ben juist ook aan het "sukkelen" geweest. Het gekke is: als ik het via mijn google chrome browser doe lukt het niet en via internet explorer ging het vanzelf. Zonder inderdaad die optie in e-services (die er niet staat) te activeren