Skip to main content

Belgacom tv 1euro actie

• May 30, 2012
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Nogmaals:

de actie van 1 Euro tv bij aanschaf abonnement: verzekerd in de winkel, aangeschaft voor de 31/12/11, ingeschreven op de site. NA maanden wachten, telkens met bij die status opvolging de vermelding: nog 4 weken wachten, nog 8 weken wachten, nu de melding: u komt niet in aanmerking! Ook bij een paar maal in de winkel te vragen hoe het ermee zat verzekerde ze mij dat het nog ging komen, de tv's zouden opzijn. Als ze het niet kunnen verzekeren, moeten ze het niet beloven, dit is geen goede ervaring met belgacom. Op mijn meldingen bij 'contact' op de site wordt niet gereageerd. Heel vervelend dit, in de tussentijd betaal ik elke maand mijn abonnement, zonder tv!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • May 30, 2012
Gezien het lange wachten zal ik hiervan melding maken bij testaankoop, dit is geen manier van doen.

• Apprentice
  • June 4, 2012
hier het zelfde probleem, hebben ons een nieuwe tv aangekocht speciaal door die actie van 200 euro cashback. hebben onze tv gekocht 18 januari omdat wij ervoor voor 7 weken in het buitenland waren en dat was volgens de mensen in de belgacomshop geen enkel probleem. nu staat er ineens op hun site dat die tv moet aangekocht zijn voor 7 jabuari 2012. op het moment van inteken was daar geen enkele sprake van. wacht nog even af en dan neem ik contact op met de ombudsman voor telecommunicatie. is altijd wat met belgacom. u moet eens uw factur 4 dagen te laat betalen, direkt 9 euro erbij.maar zij zeggen dat het geld gestort word na 30 dagen en is bijna 30 weken en nog steeds niets

• Practitioner
  • June 5, 2012
Bij mij geen enkel probleem enkel lange wachttijd gehad alvorens die is toegezonden. Wat ik wel weet is dat de voorwaarden waren dat je en nieuwe tv-klant moest zijn en nieuwe internetklant dat moest dan tesamen worden geinstalleerd en uiteindelijk is het de installateur die aangeeft of je in aanmarking komt. Daar komt nog bij dat je u binnen de maand moest registreren voor die tv, mijn aanvraag was al bij de eerste actie gebeurd maar heb pas in februari laten installeren omdat ik nog een contract met de concurrentie had. Wat ik wel weet als 1 van de voorwaarden niet voldaan is krijg je hem niet, doordat ik al veel had gehoord dat dit problemen opleverde heb ik hier extra opgelet en hiervoor zelfs de klantendienst gecontacteerd om hier zeker van te zijn. Maar zo had men mij beloofd dat ik de nieuwe V4 decoder zou krijgen zodra deze beschikbaar was maar heb hier ook nul op rekest gekregen, maar ja staat niet op papier en dan sta je nergens. In elk geval hoop ik voor jullie dat dit alsnog in orde komt.