Daar er aan nieuwe klanten steeds grotere cadeaus worden gegeven (€ 150 extra belkrediet, een Galaxy Tab, ...) vroeg ik mij af als er voor trouwe (en sinds lang betalende) klanten ook geen (kleine) extraatjes waren.
Ik vond, en schreef me in voor de Premium Club. Kreeg een briefje en folder met uitleg en zelfs een heuse klantenkaart!
Fantastisch, dacht ik... Blijkt echter dat er voor trouwe klanten hééééél wat minder vanaf kan.
Mijn trouw bij Belgacom (sinds een dikke 10 jaar een gsm abonnement, en een goeie 3 jaar internet en digitale tv, een klein jaar vaste lijn) krijg ik 1000 punten. Per maand komen daar 210 punten bij (toch in augustus).
Met die 1210 punten heb ik niet eens genoeg om “30 gratis nationale belminuten: Belgacom Mobile” te krijgen, laat staan een leuk geschenk…
Ik kan natuurlijk ook sparen voor deze geschenkjes; ik blader dus door het aanbod…
Het goedkoopste échte geschenk die ik tegenkom is een beker! Punten? 3400!!! Dat wil zeggen dat ik nog 10 maand moet sparen hiervoor. In die tijd zou ik dan meer dan 800 euro uitgegeven hebben aan Belgacom (internet, digitale tv, vaste lijn en 2 gsm abonnementen). Voor de leukere geschenken (electronica, gsm’s, …) moet je dus vele jaren sparen, helaas zijn je punten maximaal 2jaar geldig.
Als Belgacom de moeite doet om een gepersonaliseerde brief, folder en klantenkaart op te sturen kunnen ze misschien ook even nagaan hoeveel trouw ze belonen en dit navenant aanpassen!? Met 1000 punten heb je mij alvast enkel kwaad gemaakt!!
“Bedanken voor uw trouw”?
Wel, bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.