Na die vreemde reset die ik onlangs had met mijn bbox2 werkte alles normaal tot vandaag .... Mijn verbinding is echt klote frustrerend geworden. Het begint meestal een half uur na een reset of aanzetten van de bbox2 dat een aantal sites plots niet meer bereikbaar zijn. Het lampje van de VDSL-verbinding brandt zoals normaal, maar de DNS kan plots voor een hele reeks sites niet meer gevonden worden ... en voor een aantal nog wel. In mijn Windows Netwerk center staat geen enkel foutmelding.
Dan na een minuut verbreekt de verbinding volgens de netwerk center info van windows. Op de Bbox2 blijft alles normaal volgens de lampjes. Er verschijnt dan in Windows een DNS is onbereikbaar melding. Maar na 60 seconden lost die zich terug op ... en blijven een aantal sites onbereikbaar terwijl de rest vlot bereikbaar blijft.
Heb vandaag intussen al een vijftal keer mijn bbox2-modem gereset (via dat knopje achteraan), maar telkens na een half uur treedt het probleem opnieuw op ... Mijn heel netwerk met router resetten helpt niet, werkt trouwens volgens Windows ook normaal.
Ten opzichte van gisteren is er niets aan mijn netwerk configuratie, firewall, router, bbox2 of wat dan ook vervangen of veranderd qua instellingen ... Maar dus telkens om het half uur, weer die problemen ... en dan herhaalt die DNS-probleempjes zich om de vijf à tien minuten ...
bbox2 herkent tijdelijk DNS niet meer ...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.