Skip to main content

ATV ontvangen ipv RTV

• August 25, 2011
  • 6 reacties
  • 1608 Bekeken

Hallo, ik ben hier gloednieuw en vond geen antwoord op m'n vraag. Vergeef me indien deze toch reeds beantwoord werd.

Ik woon in Grobbendonk (2280) en wil graag ATV kijken ipv de lokale regiozender RTV. Is dat mogelijk?

Alvast bedankt, Jim.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 25, 2011
ATV zit op kanaal 330 indien je niets kan ontvangen op dit kanaal dan is ATV niet beschikbaar in je regio.

De regionale zenders zijn regio gebonden en Belgacom mag ze ook alleen in de daartoe bestemde regio uitzenden.

ATV kan je wel live bekijken via internet : http://atv.be/atv-live

mvg,

Patrick

• Auteur
  • Apprentice
  • August 25, 2011
@ Patrick: Thanks, dat is snel. Het antwoord is duidelijk. Het is dus niet gewoon een kwestie van de "regio code" te veranderen als ik je goed begrijp. Ik hoopte daarop en ik wou mijn keuze voor Belgacom TV / Telenet Digitale TV daarop afstemmen. Een vriend van mij in regio Beveren heeft het namelijk klaargespeeld ATV te krijgen ipv de lokale regionale zender...

Nogmaals bedankt voor je snelle reaktie!! Gegroet, Jim.

• Apprentice
  • August 25, 2011
dacht ook dat het niet kon, maar je kan het misschien altijd eens vragen op de 0800 22 800 -

hoe heeft jou vriend het klaar gespeeld en bij welke provider was dat?

mvg

• Apprentice
  • August 25, 2011
Ik woon in Essen (2910) en wij ontvangen ATV op kanaal 300 ipv 330.

Heb je dat kanaal al eens geprobeerd ?

mvg

• Practitioner
  • August 25, 2011
Of je kan altijd via www.atv.be via internet het regionale nieuws zien en volgen ... :)

• Apprentice
  • August 26, 2011
of je kan het elke dag opdemand het nieuws gartis kijken . Kan je trouwens met elke regionale zender