Hoi,
dit weekend heeft mijn adsl verbinding het begeven en belde ik naar de storingen. ze zeiden me daar dat het niet aan de modem lag maar aan de poort in de kast. dus technieker... ik vroeg of dan ook ineens naar vdsl2 kan gegaan worden. aan de telefoon was dit geen probleem.
nu is de technieker geweest. hij zei me dat dit overschakelen niet vanzelfsprekend was.
na enkele telfoontjes van hem, ging het dus wel.
blijkbaar zei hij me dat hij het wel zelf moest aansluiten dus ik kon het niet zelf doen (kosten?) de modem betalen heeft hij ook laten vallen en ook zijn uren...
ik dacht dat de overschakkeling gratis was (50 euro administratie kosten).
nu is er ok aan mijn snelheid nog niets gewijzigd... kan dit een nagekeken worden.
en kan iemand de kosten uitleggen? want waarschijnlijk komen die mee op de afrekening van mijn internet (verrassing :-)
login fa206935
Mvg
Mobi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
das al opgelost....