Adsl naar Vdsl upgrade laat op zich wachten
Wij hebben al meerdere jaren adsl (het maxi abonnement) van belgacom, en toen de upgrades naar vdsl begonnen keek ik er volop naar uit.
Dat is ondertussen al meerdere jaren (een 3 tal?) geleden, en het wordt elke dag frustrerender. De verbinding wordt gedeeld door enkele pc's, laptops en andere mobiele devices. De huidige snelheid (we halen maximum iets van een 450 kilobyte/s) is niet voldoende (en niet eens in de verste verte in de buurt van het geadverteerde maximum) en de spanningen durven hieromtrent op te lopen soms.
Ik heb in die voorbije jaren verscheidene keren contact gehad met de helpdesk, en ook in een belgacom shop geweest. Er is zelfs ook al een technieker langs geweest die letterlijk niets gedaan heeft. We worden precies altijd afgewimpeld. Meestal een of andere vage uitleg dat er nog iets mis is met onze lijn, maar dat het in de nabije toekomst in orde wordt gemaakt. Ze kunnen er nooit een datum op zetten, en er gebeurt nooit iets, tot ik een paar maand later er weer achter vraag en wéér dezelfde uitleg krijg.
Ik begrijp dat niet alle lijnen onmiddellijk geupgrade kunnen worden, maar het duurt ondertussen al zo lang en ik pols er regelmatig achter zonder resultaat. Nu zitten we hier het Maxi abonnement te delen met 4 personen, op een van de laagste snelheden tegenwoordig nog te vinden in Europa (zeker aan die prijs). Ik weet niet meer hoe dit ooit kan opgelost worden en kom hier met hoop dat iemand ons in de juiste richting kan helpen.
Indien extra info nodig is, laat maar weten.
Mvg,
Johan
gebruiker bs724186
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.