Skip to main content

account geblokkeerd

  • January 5, 2012
  • 4 reacties
  • 1042 Bekeken

beste

hoe kan ik mijn account opnieuw activeren?

dank voor uw antwoord

Petra
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Practitioner
  • January 5, 2012
Welk account? Het e-services account ?

  • Apprentice
  • January 6, 2012
Mijn e-services account is ook geblokkeerd, login= david-v@live.be

Kan u dit terug activeren?

Dank u

  • Practitioner
  • January 6, 2012
stuur een persoonlijk bericht aan Eva van Belgacom

Bericht verzenden aan Eva van Belgacom:
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .

  • Apprentice
  • January 6, 2012
ook mijn account e-service is geblokkeerd, kan dit opnieuw geactiveerd worden?