Access to e-services
Als ik willen inloggen op mijn é-service pagina krijg ik steeds de volgende error
Home > Access to e-services
Warning
Warning
The mobile number/identifier and/or password is/are incorrect. After three successive attempts, access will be blocked. For technical reasons beyond our control, this service is temporarily unavailable. Please try again later. Click the 'OK' icon.
Ik vermoed dat dit mijn gsm nummer te maken heeft
Ik ben terug overgestapt naar een andeere provider en mijn gsm nummer was gekoppeld aan mijn eservice pagina
Ik kom ook steeds op deze pagina terecht https://admit.proximus.be/weblogin/LOG/login?lan=en?&laf=customer&lan=en&functionid=mybusiness&fromurl=https://secure.proximus.be/b2b/mybusiness" tabindex="-1 . Dit is een proximus pagina terwijl ik gewoon mijn verbruik wou ckekken
Iemand 1nig idee om terug op mijn pagina te raken ??
Alvast bedankt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.