Skip to main content

4G met Generation Connect

• January 27, 2014
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een paar maand een Generation Connect kaartje bij Proximus. Vorige maand heb ik mij een LG Nexus 5 aangeschaft en hoopte dat ik dan gebruik zou kunnen maken van 4G. Ik woon in Aalst (en zit in de week in Brussel) maar heb op geen van beide locaties 4G connectie gehad. Nog nooit eigenlijk..

Mijn vraag is of ik iets speciaal moet activeren of dergelijke? Mijn telefoon is ingesteld met de optie 'Prefer 4G networks' dus dat lijkt mij wel in orde.

Alvast bedankt,

PS: Als ik manueel een netwerk ga kiezen bij m'n telefoon heb ik wel de keuze tussen 'Proximus' én 'Bel Proximus'. Ik weet niet of dit een verschil maakt? Beide werken op het eerste zicht normaal.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

• January 27, 2014
Het kan natuurlijk zijn dat het niet actief staat bij ons. Dan heb ik uw gsmnummer even nodig om dit te activeren of na te kijken. Eveneens zal u geen 4G bereik hebben momenteel, in Brussel, omdat dit tot op heden niet mogelijk was. Er komt de komende weken verandering en u zal dan wel op 4G kunnen in Brussel. In Aalst zou u normaal gezien wel 4G netwerk moeten hebben, maar misschien in dit binnen iets minder. Mvg Eva