waarom alles zo moeilijk maken voor de mensen.
mijn man en ik had elk een login voor onze gsm nummer, nu moeten ze dit persé veranderen , zodat het ene nummer wel gelinkt is aan de belgacom account en de andere niet,en zo word het moeilijk hé om mijn factuur te consulteren
heb de vraag al gesteld en werd deze namiddag gebeld door een dame maar die blijkbaar niet meer wist hoe ze dit moest oplossen , de raad meegekregen om naar de klantendienst van proximus te bellen om dit probleem op te lossen;
antwoord op mijn vraag: GA NAAR UW BELGACOM WINKEL IN DE BUURT EN DAAR ZOUDEN ZE MIJN PROBLEEM MOETEN OPLOSSEN, MAAR DAAR WORDT OOK ALTIJD GEZEGD BEL NAAR KLANTENDIENST; JE WORDT VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD MAAR IK WORDT HET BEU.
is er nu echt niemand die dit via email of telefonisch wil oplossen
groetjes jessie
2 gsm nummer samenvoegen op 1 account
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.