Skip to main content

11 niet op TV overal?

• July 28, 2015
  • 11 reacties
  • 200 Bekeken

Ik nam 2 weken geleden een abonnement op 11. Ik kijk probleemloos naar wedstrijden op TV, maar kan niet naar wedstrijden kijken via 'TV overal' op computer of Iphone, terwijl dat voor de gewone programma's wel lukt. Wat doe ik fout / loopt er fout?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Elsa
  • July 28, 2015
Volgen hun site zijn volgende zenders mogelijk:

Eén HD, Canvas HD, Ketnet, VTM HD, 2BE HD, vtmKzoom, VIER, VIJF, Vitaya, Acht, Kanaal Z, Eurosport (NL&FR), anne, JIM, MTV (NL&FR), TMF, Nickelodeon (NL&FR), Cartoon Network (NL&FR), Baby TV (NL&FR), National Geographic (NL&FR), Discovery (NL&FR), Euronews (EN&FR), CNN (EN), Proximus Zoom (NL&FR), La Une HD, La Deux HD, La Trois HD, RTL-TVI HD, Club RTL HD, Plug RTL HD, Canal Z, AB3, AB4, France 2 HD, France 3, France 4, France 5, TF1, TV5 Monde, Arte, LCI, MCM Pop en Mediaset.

Mis de live voetbalwedstrijden niet! Met TV Overal volgt u de wedstrijden die uitgezonden worden via het gratis voetbalaanbod maar ook de Europese wedstrijden op Proximus 11+, indien u hierop geabonneerd bent.

Het Kids boeket (behalve CBBC en Cbeebies) en de Movies & Series Pass zijn ook beschikbaar via TV Overal, waar u ook bent!

Elsa
  • July 28, 2015
11 staat er niet tussen !

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 28, 2015
Toch wél. Je moet rechtsboven op het menu klikken en dan krijg je de keuze tussen basisaanbod, 11, 11+, Kids NL en Kids FR

Op PC moet je in de TV-gids in de selectie 'méér filters' aanklikken en daar dan voetbal aanvinken.

Elsa
  • July 28, 2015
Ok, ik dacht omdat dit niet vermeld stond, en er alleen van 11+ sprake was op hun site, dat de 11 uit de boot gevallen was.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 29, 2015

• Practitioner
  • September 26, 2015
mercie Sinjoor , het was dit antwoord dat ik nu aan het zoeken was . knipoog

Elsa
  • September 26, 2015
mannen en voetbal hé , daar kunnen ze dan wel naar zoeken tot ze iets vinden duivellach

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • September 26, 2015
Sommige mannen kijken ook naar vrouwenvoetbal.duivel

Elsa
  • September 26, 2015
je weet wat ze zeggen hé, aan jezelf ken je een ander lach

• Practitioner
  • October 17, 2015
Ja , Elsa , mannen en voetbal , die zijn twee handen op een buik , en vrouwen in de schoenenwinkel ook ! kus

Elsa
  • October 17, 2015
Ja maar ze krijgen er wel een dikke buik van, van zo lui in de zetel, met een paar pinten, chips ....., naar de voetbal te kijken op TV duivel