Ik heb een mobilus s abonnement maar kan kennelijk niet bellen vanuit Zuid Afrika?
Weet er iemand of dit aan mijn abo ligt of aan mijn toestel?
Bladzijde 1 / 1
Mesio,
Dat zou geen probleem mogen zijn normaal. Staat je toestel goed ingesteld? Meer info daarover vind je hier.
Mvg,
Dat zou geen probleem mogen zijn normaal. Staat je toestel goed ingesteld? Meer info daarover vind je hier.
Mvg,
Wim,
Ondertussen met jouw hulp al een en ander kunnen uittesten.
Gsm staat goed ingesteld ( automatisch netwerk kiezen) maar kennelijk krijg ik toch geen beschikbare netwerken alhoewel hier verschillende beschikbare netwerken zijn ( centrum Johannesburg).
Stefan
Ondertussen met jouw hulp al een en ander kunnen uittesten.
Gsm staat goed ingesteld ( automatisch netwerk kiezen) maar kennelijk krijg ik toch geen beschikbare netwerken alhoewel hier verschillende beschikbare netwerken zijn ( centrum Johannesburg).
Stefan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.