zoomit factuur

  • 8 December 2013
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Badge

Beste,


Ben ingeschreven om mijn facturen via Zoomit te betalen, dit doe doe ik trouwens met andere leveranciers ook, en dit loopt vlot.


mijn BGCfactuur staat sinds 3/12 on line (op de site), bij HomeBank zie ik geen bericht/te betalen factuur bij Zoomit


ik ondervind sinds 5/12 problemen bij de E-services, mss heeft het het 1 totaal niks het ander te maken, of toch wel?


Inmiddels heb ik de betaling gepland, want ik wil bijkomende kosten voor laattijdige betaling, vermijden.


Mijn vraag: wanneer wordt de factuur verstuurd naar Zoomit (facturatiedatum?)


mvg


Linda




1 reactie

Beste linda,

Ondertussen is uw inschrijving op zoomit in orde.

Uw huidige factuur is per post verstuurd.
De volgende zal terug via zoomit verstuurd worden.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer