Zit TV overal nu in alle internet comfort packs?

  • 15 July 2013
  • 5 reacties
  • 396 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties

de factuur van mei geeft bij de prijsverhoging van het comfort pack aan dat buiten de verhoging van het mobile volume TV overal vanaf 1 juli bij het comfort pack zal komen.


Ik heb wel een comfort pack internet overal + telephony. Toch stond die melding op mijn factuur.


Hoe zit het nu precies?


Bij de telefonische helpdesk als bij een belgacom verkooppunt konden ze me niet helpen.





Stefan

5 reacties

Beste Stefan,

Bij het pack internet overal comfort is de optie tv overal gratis inbegrepen. De dienst moet wel geactiveerd worden.
Alle info via onderstaande link.

http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/televisie/tv-overal?page=p_hbs_bgctv_on_pc

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Stefan,

U dient uiteraard wel Belgacom tv klant te zijn, zoals vermeld op de link die ik u doorgestuurd had.
Zie de voorwaarden :
Voorwaarden

Aanbod geldig in België voor alle Belgacom TV-klanten die beschikken over een
e-Services account van Belgacom, op het vaste en mobiele internet-netwerk van
Belgacom, in een zone met wifi- of 3G-bereik, via toestellen zoals tablets,
compatibele smartphones en pc's. Alle internetgebruikers in België hebben
evenwel toegang tot de tv-gids van Belgacom TV. Aanbod voorbehouden voor
niet-commercieel privégebruik binnen de familiekring.
Met vriendelijke groeten,
Eva



@ sdt 'Er wordt daar een prijsverhoging van 2 euro per maand aangekondigd met een uitbreiding van de functionaliteit van het internet comfort pack.'



Je kan ook de voorwaarden lezen op hun site trouwens
Beste jancorijn,

Dit gaat dan zeker rechtgezet worden.

Anders mag u altijd een privebericht naar mij sturen met uw gegevens (naam, klantennr, contactnr). Ik kijk het dan even na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1


Bij mij was het goedkoper toen ik overschakelde. Nu sedert 1/07/13 al zeker! wel verlies je het voordeel van een bv. TV Favorite of Maxi, je krijgt geen credits meer voor programma's of filmen.

Reageer