Zendersvolgorde

  • 4 April 2013
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken


Ik had op mijn oude decoder de zenders in mijn volgorde ingesteld.


Nu heb ik gisteren, omdat mijn decoder stuk was een nieuwe gaan halen. nu denk je ik moet de zenders opnieuw in mijn volgorde instellen.


Wat blijkt nu, de zenders hebben toch nog de volgorde van van de oude decoder, dus hoe ik het ingesteld had, hoe komt dit?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


by Henri .Ik had op mijn oude decoder de zenders in mijn volgorde ingesteld.

Nu heb ik gisteren, omdat mijn decoder stuk was een nieuwe gaan halen. nu denk je ik moet de zenders opnieuw in mijn volgorde instellen.

Wat blijkt nu, de zenders hebben toch nog de volgorde van van de oude decoder, dus hoe ik het ingesteld had, hoe komt dit?



Dat komt, omdat wat je op je scherm ziet van displays van de TV-gids niet op je decoder staat, maar op de server in de persoonlijke ruimte voor jouw lijn. Daarom kan je ook de zendervolgorde niet per decoder instellen maar per lijn. Bij veranderen van de volgorde op een decoder, staan ze ook voor de andere decoders op die lijn in die nieuwe volgorde.



Wie kan een vraag lezen en wie niet?Want ik kan niets lezen na die titel. Dat noemt zich nu een forum.Ben benieuwd of we dat op het franstalig ook zien ik dacht het niet.Ik vind dat toch allemaal vreemd bij belgacom.



















Dit werd al verschillende keren gemeld en het antwoord blijft ik ga het nog eens doorgeven aan de bevoegde dienst en ik denk dat Eva inderdaad niet meer kan als dat en dat de rest van de bevoegde dienst moet komen !!!


waarom dit allemaal zolang moet duren dat is een andere vraag, ik heb al mij dikwijls afgevraagd of ze niet liever zouden hebben dat we naar een ander bevriend forum trekken !!!????


neen Dimira BGC denkt niet aan het zelfde forum als waar jij aan denkt


ps: niet boos worden op mij hé dimira, ik kon het niet laten ;-)







Groetjes, Elsa




Reageer