Zenders niet zelf meer hernummeren

  • 9 January 2017
  • 11 reacties
  • 456 Bekeken

Heb net naar de klantendienst gebeld en sinds verleden week is het niet meer mogelijk om de zenders te hernummeren in de volgorde die je zelf wil!!!!
Voordien zette je de zenders waar je regelmatig naar keek vooraan, nu kan dit dus niet meer.
Bedankt Proximus, nu mogen we een blad naast ons leggen om te kijken op welk nummer een zender te vinden is!
Achteruitgang ipv vooruitgang!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk eens aan jullie klanten alstublieft.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Vreemd. Heb net een zender verplaatst en hernummerd om te proberen en dat werd geaccepteerd. Heb de nieuwste software versie.
Reputatie 7
Badge +4
Wolfke,

Ik zie nochtans wel dat je zendervolgorde is aangepast, heb je de decoder al eens herstart door deze kort van stroom te onderbreken?

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Heb de decoder herstart. De zenders staan nog steeds door elkaar.
Reputatie 7
Badge +4
Welke zender staat er dan niet goed ? Je kan altijd eens de standaard volgorde terug zetten en hierna opnieuw de hernummering doen. De hernummering zou in elk geval nog mogelijk moeten zijn , zie ook

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Decoders heropgestart, modem heropgestart niets helpt.
Reputatie 7
Badge +4
Stuur even een privé bericht naar Het Proximus Team met hierin de zenders die niet zouden goed staan.
Eindelijk is het gelukt!!
Momenteel staan de zenders weer zoals ik wil.
Waarom zeggen ze dan eigelijk op de klantendienst dat je de zenders niet meer kan verzetten? Om er vanaf te zijn?
Reputatie 7
Badge +4
Geen idee. Het is in ieder geval altijd mogelijk geweest om de zender volgorde aan te passen. Mvg,Robrecht
Nochtans toen ik gisterenmiddag belde had de dame die ik aan de lijn had het gevraagd aan eenzogezegde "expert".
"Het is niet meer mogelijk om de zenders van nummer te verplaatsen" werd me nochtans verteld hoor.
Dat ze dan eens een opleiding krijgen waar ze weten waarover het gaat en hoe het precies zit!
Reputatie 7
Badge +4
Was het Kimberly die je aan de lijn had ? Dan geef ik het even door aan haar coach. Mvg,Robrecht
Sorry maar dat kan ik echt niet meer zeggen.

Reageer