Zenders die verdwijnen

  • 6 March 2015
  • 8 reacties
  • 212 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
verdwijnd op 13 mei 2015


Pro Sieben


Sat.1


Verdwijnd op 30 Juni 2015


Five de basketbal zender


Werd me vandaag schriftelijk medegeeld door proximus



8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dat werd aan IEDEREEN meegedeeld. Het stond vermeld (wel in kleine lettertjes) op ieders factuur. 😉
Reputatie 6
Badge +1
En wat komt er in de plaats? Niets?
Reputatie 6
Badge +1
Waarschijnlijk hadden ze een contract van twee jaar. Ze werden op 14 mei 2013 toegevoegd ter vervanging van ARD en ZDF. Gelukkig zijn ARD en ZDF ondertussen terug. Toch vind ik het wel jammer.

Gelukkig zijn ARD en ZDF ondertussen terug. Toch vind ik het wel jammer



daar ge je veel boze reacties op krijgen 😉 :-))


Ik mag toch ook eens lezen wat er niet staat hé :-)))
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben niet mee Elsa. Ik vind het dus jammer dat Pro7 en Sat1 verdwijnen, maar ben heel blij dat ARD en ZDF weer terug zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Toe, de bellenskliek ARD en ZDF wegnam, heb ik dig.TV van Telenet bijgenomen (de kabelaansluiting met analoge TV had ik altijd behouden). De digicorderhuur was 2€ goedkoper dan het boeket Sport&Pleasure, dat ik voor EurosportHD en Eurosport 2 nam en dus kon opzeggen omdat die bij Telenet in het standaardaanbod zaten. Ik heb eerlkjk gezegd zelden naar Sat1 en Prosieben gekeken, dus écht missen zal ik ze niet, maar het is toch weer een verschaling van het aanbod.. Bij Telenet zitten die overigens ook niet (meer) in het standaardaanbod, maar wel VOX, n-tv en RTL (die ook nog bij Proximus zit). We ondergaan het dan maar weer zeker?besluiteloos
Ja er zijn dan toch enkele slimme personen die beiden hebben.Zo zie je ook dat je nooit in de koude komt te zitten.En nu hoor je het is van een zogezegd lomp dom mens.
Reputatie 7
Badge +3
Ook zal Rtl duits binnenkort verdwijnen op Proximus TV








Reageer