zenders

  • 4 October 2011
  • 4 reacties
  • 1555 Bekeken

Er gaan momenteel meer zenders weg ? Er komen geen zenders en dat allemaal voor de zelfde prijs ??????? Raar

4 reacties

dit is gewoon schandalig! dit kan niet vindt ik , ze maken zo reclame en je krijgt die zender en die zender

en dan hops betalen maar en ondertussen smijten ze het allemaal weg in een extra pakket..

toch even nader onderzoeken of dit zo maar kan, spreken we niet van bedrog?

ze zouden beter voor vlaanderen al die franse zever kanalen eraf doen , en buitelands zender gelijk de spaanse

en deftige zender opzetten die wel aanspreken
Beste,

We proberen steeds om de sterkste zenders in ons aanbod te hebben die een zo breed mogelijk publiek aanspreken over de verschillende thema's.

Enkele zenders zoals Babytv en Anne zitten zelfs exclusief in ons aanbod.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Badge
Welke zenders zijn er wel verdwenen?
Reputatie 5
Badge +2
Buiten Anne en BabyTV zijn er ook niet veel exclusieve zenders (als je dat bij Telenet of VOO ziet....). Bij themazenders is het ook logisch dat je geen 30% marktaandeel kunt verwachten bij de kijkers. Ik vind het dan ook jammer dat lang gevraagde zenders zoals WDR, CNBC Europe en FOXLife niet "sterk" (lees: geen miljoen kijkers) zijn. Nochtans is CNBC Europe wel de meest gekende en bekeken beurszender met een gevarieerd weekendprogrammatie. WDR is zeker geen onbekende, vraag maar aan veel oudere mensen (carnaval, schlagers, documentaires,...). "Duitsland 3" is niet voor niks een reden voor ouderen om tegenwoordig over te schakelen naar...Telenet (die het gelukkig aanbiedt). FOXLife is een zeer gekend, net zoals CNBC, zender in de serie- en filmwereld. Helaas worden deze gekende, geliefde en goed bekeken zenders bij hun doelgroep (!) geweerd bij Belgacom. En er zijn nog véle tv- en radiozenders, zoals het stilgezwegen Actua TV.

Allemaal heel jammer dat Belgacom alleen nog maar zenders kan vervangen door andere te schrappen. Die nuloperaties zorgen wel voor 1 goed ding...mensen stappen over naar de concurrentie die gelukkig verder kijken (jawel, meervoud) dan hun neus en dus hun abonnees zien stijgen. Want zij hebben wél WDR, wél CNBC Europe én Bloomberg, wél FOXLife, wél Radio Nostalgie NL,...en vele andere zenders en diensten die nochtans Belgacom zou kunnen toevoegen. Als er nog meer nuloperaties of gewoon schrappingen gebeuren, zal het volgend jaar een negatief saldo worden van het aantal abonnees vrees ik. En ja, dat is realistisch en niet ondenkbaar.

Mvg

Reageer