Skip to main content
Ik hoor hoor in mijn vriendenkring dat FOX gewoon zeer goed is op gebied van series. Helaas is dit enkel via Telenet.

Is er een mogelijkheid dat Belgacom dit ook zal opnemen want ik hoop het ten zeerste
Maar zoals ik Antoon hoor heeft het ooit toch anders geweest? En normaal dient een forum of een klantendienst van een operator of eender wat toch speciaal voor die klanten ten dienst te staan? Ik weet niet misschien krijg je hier ook hulp als je een vraag stelt op dat forum aan een medewerker, maar volgens anderen is dit dan weer niet.
Klopt dat je hier geen PX medewerker meer ziet zoals Elsa al zij die antwoorden alleen op Twitter en Facebook. Maar dat heb ik niet. Maar wat heeft dit forum dan nog voor nut als de PX medewerkers hierop niet meer antwoorden. Wie heeft dit forum eigenlijk in het leven geroepen.

Dag Antoon1,

In verband met je vragen nodig ik je uit om nog eens de (aangepaste) tekst erop na te lezen over de bestaansreden van dit forum:

https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/starten-forum-regels-afspraken-33126?postid=533127



Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen. Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt. Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.



Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.



Ik hoop dat je thans wat een duidelijker beeld hebt.



Beste groeten,

Wim
Maar Wim één ding snap ik dan weer niet, waarom is er dan een forum dat een klant (Elsa) anderen moet helpen. Want ik weet nu niet met hoeveel jullie zijn. Maar ik ben op dit forum sinds 4/6 en heb gezien dat Elsa vragen van klanten beantwoord van 9-21 7-7; Dit omdat ik zelf 65 plusser ben en veel aan de pc zit. Daarom dat ik dit weet. omdat Antoon 1 al zei dat hei geen gehoor krijgt van medewerkers, zijn ze toch in feite overbodig geworden en kan alles via de sociale media zoals u zij. En kan evengoed dit forum gesloten worden, en kan er wekelijks ergens een koffieclach gehouden worden
"forum dat een klant (Elsa) anderen moet helpen"

Niet alleen ik, iedereen op een forum mag zonder uitzonderingen een klant of weet ik veel helpen of proberen te helpen natuurlijk, en uiteraard ook de ⌘ medewerker s.

Een forum, en dus niet alleen dit van ⌘, heb ik al altijd als een hulpmiddel gezien om iemand te helpen in geval hij langs de gewone weg van support geen ondersteuning krijgt om één of andere reden of dat hij na lang zoeken op het internet (zeg maar googelen) geen oplossing vindt voor zijn probleem of vraag.

Ja iedereen heeft dan uiteraard weer een ander visie, maar dat is dan weer deze van mij persoonlijk die ik hier geef, en heb er totaal geen probleem mee als anderen er anders over denken :)

Trouwens ik denk dat ik niet verkeerd ben als ik zeg dat de jeugd ook vlugger twitter en Facebook gaat raadplegen om vlug een antwoord te krijgen op hun vragen of problemen en dat daar niet alleen ⌘ op inspeelt en prioriteit aan geeft .

Maar laat het duidelijk zijn dat ik ook zoals vele anderen niet liever zou hebben dat ⌘-medewerkers hier zoveel mogelijk uitleg komen geven want zij zijn de enigen trouwens die over correcte inside info beschikken of die kunnen bekomen.
Ja Elsa je moet me ook niet verkeert begrijpen. Maar wat zie ik hier na iets meer dan een week dat jij toch op alle vragen van klanten een antwoord geeft. Ik zeg niet dat dit niet mag en dat anderen dit ook niet mogen, maar niemand is zo ijverig als jij. Ik denk dat jij dit enkel hier doet want op een ander forum kan je dit toch niet volhouden en dan kan je trouwens niet op twee plaatsen zijn en daar hebben ze dan meestal medewerkers of personeel of hoe je ze ook wil noemen die de forumleden te woord staan.
Ik zal dat ook niet eeuwig en altijd blijven doen ook en als ik er mee stop zullen er heel zeker vele anderen hier antwoorden posten op de gestelde vragen nu gebeurt dat minder omdat ik al bv een antwoord gegeven heb, maar eens ik er mee stop zal je wel zien dat het direct zal overgenomen worden door anderen, daar twijfel ik geen seconde aan en maar goed ook zeker, ten slotte is iedereen misbaar en vervangbaar, 't zou al erg zijn moest dit niet waar zijn.

En nogmaals dat wil niet zeggen dat ik het niet goed zou vinden dat ⌘ hier iedereen te woord zou staan heel zeker niet integendeel.
Wat ik als klant niet logisch vind is dat PX verplicht de klant twitter en Facebook te gebruiken, beide firma's staan wereldwijd in opspraak betreffende schending van privacy.



En op hun eigen forum op hun eigen website van PX waar de klant een oplossing verwacht niets van info. En klopt wel de meeste oplossingen hier komen van klanten en niet van de medewerkers.
Wat ik als klant niet logisch vind is dat PX verplicht de klant twitter en Facebook te gebruiken, beide firma's staan wereldwijd in opspraak betreffende schending van privacy.



En op hun eigen forum op hun eigen website van PX waar de klant een oplossing verwacht niets van info. En klopt wel de meeste oplossingen hier komen van klanten en niet van de medewerkers.


Enige nuance, Patrick, Proximus verplicht geen enkele klant om Twitter of Facebook te moeten gebruiken. Ook lid zijn van dit Forum is geen verplichting. Men kan altijd onze klantendienst bereiken via ons 0800-nummer of via onze contactpagina.



Twitter en Facebook zijn nu eenmaal grote sociale mediakanalen waar Proximus, net als alle andere grote bedrijven, gebruik van maakt om met onze klanten in contact te treden. Deze nieuwe kanalen om met onze klanten in contact te treden kunnen wij niet negeren, en zeker niet in een steeds digitaler wordende samenleving.



Groeten,

Wim
Uiteraard; Bij échte problemen krijg je hier wél zeer snel respons van een medewerker. Zowel met een privébericht als met een twitterbericht. Facebook laat ik aan me voorbijgaan. Er is een verschil tussen informatie vragen en probleemoplossing, nog te zwijgen over frustraties uiten (waar ik overigens wel begrip voor heb). Ik neem aan dat de "medewerkers" niet altijd een klaar antwoord kunnen of mogen geven, omdat bv. zenderaanbod op een hoger niveau zal worden beslist
Dat is inderdaad ook de reden dat ze geen duidelijk antwoord kunnen geven want als ze er mogen geven of kunnen geven zulle ze dit zeker niet nalaten, dit was trouwens op het oud forum niet anders om dezelfde reden. En zoals je zegt en ik ook al zo dikwijls hier de raad gegeven heb als je na lange tijd geen antwoord krijgt hier doe het dan even via PB.

IK doe het altijd via helpdesk en ik krijg zeker zo vlug uitleg als dat het via twitter en Facebook of dit forum hier gebeurt, maar hier kan je dan verder vragen stellen aan anderen als je geen voldoende uitleg of geen volledig antwoord krijgt van wat je verwachte in de hoop ze u hier dan eventueel kunnen een stap verder helpen, of desnoods op ander forums ook want hoe meer ideeën je krijgt hoe beter.
Klopt dat je hier geen PX medewerker meer ziet zoals Elsa al zij die antwoorden alleen op Twitter en Facebook. Maar dat heb ik niet. Maar wat heeft dit forum dan nog voor nut als de PX medewerkers hierop niet meer antwoorden. Wie heeft dit forum eigenlijk in het leven geroepen.

Dag Antoon1,

In verband met je vragen nodig ik je uit om nog eens de (aangepaste) tekst erop na te lezen over de bestaansreden van dit forum:

https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/starten-forum-regels-afspraken-33126?postid=533127







Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen. Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt. Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.



Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.



Ik hoop dat je thans wat een duidelijker beeld hebt.



Beste groeten,

Wim




Helemaal mee eens, klopt volledig. Nu ga ik toch de vraag nog stellen, hoe zit het met dat onderhandelen met Fox? Want dat duurt nu toch wel heel lang, wordt er nog onderhandeld zoals ze bij Fox beweren en ja, misschien kunnen jullie daar niet echt op antwoorden, maar toch vraag ik het.
Dat zal er nog niet van komen, William, daarnet werd de vraag nog gesteld op Twitter (niet door mij) en antwoord steeds hetzelfde: 'bedankt voor je interesse , hopen spoedig (???) positief te kunnen afronden'.
Inderdaad Marleen, zoals ik het hier ook al gemeld heb het is al een hele tijd dat dit automatisch antwoord komt zowel op twitter als op Facebook dus kunnen ze niet anders dan hier weer het antwoord herhalen !!
Dat zal er nog niet van komen, William, daarnet werd de vraag nog gesteld op Twitter (niet door mij) en antwoord steeds hetzelfde: 'bedankt voor je interesse, hopen spoedig (???) positief te kunnen afronden'.

Ik had eigenlijk niet anders verwacht
Dat doet me nu ineens denk aan "weet het gij het" ......."ja zunne" ........"waarom vraagt ge het dan " :-)))))))
Dat doet me nu ineens denk aan "weet het gij het" ......."ja zunne" ........"waarom vraagt ge het dan " :-))))))) Slisse en Cesar....
Hoe da ge't 't weet 😉
Kreeg een mail om 20.12 dat Bart6 een reactie had geplaatst. Als ik daar op klik geeft het forum aan dat er iets fout is gegaan of verplaatst naar een ander topic.

Weet iemand hier iets van.
Dat wil zeggen dat hij gewist is geweest.
Wim ik zie nu dat er een bericht van mij verdwenen is, mag ik u vragen waarom ik geen grap mag posten en Elsa en Sinjoor Wel.
Wim ik zie nu dat er een bericht van mij verdwenen is, mag ik u vragen waarom ik geen grap mag posten en Elsa en Sinjoor Wel.

Het ene bericht is al wat grappiger dan het andere...

Gelieve on topic te blijven: het gaat hier over FOX TV en wanneer en of Proximus deze zender zal aanbieden. Op deze vraag kan ik trouwens vooralsnog geen antwoord geven.



Groeten,

Wim
PX weet dit wel zoals de NPO's in HD gaan in 2017. Wees eerlijk en zeg wanneer. Dan weten we waar de PX klanten aan toe zijn. Op dit zullen de PX medewerkers wel niet meer op reageren.
Wim ik zie nu dat er een bericht van mij verdwenen is, mag ik u vragen waarom ik geen grap mag posten en Elsa en Sinjoor Wel.

Het ene bericht is al wat grappiger dan het andere...

Gelieve on topic te blijven: het gaat hier over FOX TV en wanneer en of Proximus deze zender zal aanbieden. Op deze vraag kan ik trouwens vooralsnog geen antwoord geven.



Groeten,

Wim




Dit begrijp ik dat je bij de topic moet blijven Wim, maar wilt u dat ook dan tegen mijn voorgangers zeggen? En als u mijn bericht verwijdert mag dat van hen toch evengoed verwijdert worden of zijn zij hier meer waard? Ik heb enkel dat bericht er gezet omdat mijn voorgangers dat plaatsten.
Het komt allemaal neer op hoeveel PX wil betalen voor FOX en heb er geen goede hoop in.

Kijk maar naar de Nederlandse zenders die zenden uit in HD en dat is zelf blijkbaar te duur voor PX en bij TT vind je ze wel terug in HD.
Wat we zeer waarschijnlijk wel zullen krijgen vanaf oktober is de nieuwe 'film- en seriezender' ZES (van SBS Vier en VIJF) : Vijf wordt nog meer de hedendaagse Vlaamse vrouwenzender, bij Vier komen er meer Vlaamse producties, bij Zes krijg je 'nostalgische filmemoties met Hollywoodsterren die iedereen graag wil terugzien en series'. Amerikaanse films en series dus. en zeer waarschijnlijk veeeeeel herhalingen.

Bron: HLN en Radio nieuws.

Reageer