Skip to main content

Zender verandert niet

• October 27, 2014
  • 5 reacties
  • 369 Bekeken

Hey,

Ik zit met een probleem. Deze nacht is het uiterlijk van belgacom tv verandert en sindsdien kan ik enkel nog maar de zender bekijken die ik gisterenavond heb afgesloten. Ik kan nog wel van zender veranderen, maar het beeld veranderd niet mee ook opnames en dergelijke bekijken lukt niet. Wanneer ik de decoder terug afsluit blijft het geluid van het programma dan bezig is verder spelen. Best vervelend. Ik heb de stroom al eens afgezet en helemaal opnieuw laten opstarten, maar ook dit helpt niet.

Ik lees vaak dat je een factory reset kan doen, maar zijn we dan al onze instellingen kwijt zoals universele afstandsbediening, opnames, ...?

Wie kan helpen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

• Rising star
  • October 27, 2014
Ik zou ok eens een factory reset proberen. Ik heb het laatst ook eens voor de allereerste keer gedaan en ik was NIETS van mijn instellingen, opnames, programmaties,...kwijt

veel succes ermee

• Practitioner
  • October 27, 2014
Heb ik ook gehad. bij mij hielp het al met decoder gewoon eens herop te starten (5 sec zonder stroom zetten en terug aansluiten), factory reset was niet nodig.

Elsa
  • October 27, 2014

Ik lees vaak dat je een factory reset kan doen, maar zijn we dan al onze instellingen kwijt zoals universele afstandsbediening, opnames, ...?

Je bent met een factory reset niet alles kwijt (het gebeurt zeer uitzonderlijk dat je opnames kunt kwijt zijn) maar daarom is het altijd eerst beter van een gewone reboot te proberen (stekker van decoder effen uit stopcontact trekken) en als dit niet lukt dan pas een factory reset proberen

Ter info: procedure bij decoder problemen

• Auteur
  • Apprentice
  • October 27, 2014
Oké dankjewel! Het is opgelost. Heb uiteindelijk toch een factory reset moeten doen omdat het niet werkte met de stekker uit te trekken.

Elsa
  • October 27, 2014
Blij te horen dat het terug werktja