Beantwoord

Zender 196 is weg

  • 18 October 2016
  • 16 reacties
  • 461 Bekeken

Mijn zender 196 is weg
icon

Beste antwoord door Marleen 18 October 2016, 14:36

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +6
En wat stond daar? Als het Movies & Series was, die is, zoals aangekondigd, verdwenen uit Multiboeket Nl en boeket Entertainment NL sedert gisteren.
196 zat toch niet bij multiboeket of entertainment want dat had ik niet .
ik heb al een tijdje zender 196 .
Sinds gisteren heb ik boeket entertainment.
Ik heb veel films opgenomen en ben alles kwijt.
Ik wil naar een opgenomen film kijken dan staat op de opname kan niet afgespeeld worden omdat de zender niet meer beschikbaar is.
Ik vind het schandalig ik denk dat ik weg ga van proximus altijd problemen .
Reputatie 7
Badge +6
Als dat een zender was uit een boeket of van M&S en je hebt dat boeket/die zender niet langer, dan kan je opnames daarvan ook niet langer bekijken. Dat staat zo in de voorwaarden, vrees ik.
Reputatie 6
Badge +2
Als dat een zender was uit een boeket of van M&S en je hebt dat boeket/die zender niet langer, dan kan je opnames daarvan ook niet langer bekijken. Dat staat zo in de voorwaarden, vrees ik.

Eigenlijk een raar systeem dat Proximus op na houdt, als een zender verdwijnt kan men niet meer naar die opnames kijken, dat is bij Telenet niet het geval, als daar een zender verdwijnt dan kan men nog altijd naar die opnames kijken en zo moet dat ook zo zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Als het aan mij lag, .... het is mij ook eens overkomen. 😞
Reputatie 3
Ik ben blij dat ik alleen maar boeketten in een vaas staan heb 😉
Wat mij stoorde aan de zender ms is dat ik er geen opnames kon van maken met mijn dvd recorder. Waarom zijn sommige zenders beveiligd tegen kopiëren? Zijn we dan genoodzaakt met de decoder op te nemen?
Reputatie 7
Badge +6
Wat mij stoorde aan de zender ms is dat ik er geen opnames kon van maken met mijn dvd recorder. Waarom zijn sommige zenders beveiligd tegen kopiëren? Zijn we dan genoodzaakt met de decoder op te nemen?
Dag Timm,
je kreeg toch antwoord op je vraag, hier:
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/opname-beveiligd-tegen-kopieren-zenders-fox-tlc-bbw-world-cnn-36028?postid=559687
Zender AMC zijn oude dwaze films, waarom kan deze zender wel blijven en 196 niet. Schandalig.
Kan toch niet dan ze zo mijn zender afpakken , ik betaal elke maand al genoeg.
Reputatie 2
Badge +1
ja ik had net hetzelfde, keek ook raar op dat de zender plots verdwenen was. Het ergste vanal is de opgenomen films die ik heb moeten wissen zonder te kunnen zien. Jammer!

Wat ik ook zo raar vind is dit: "zoals aangekondigd"

Waar, Door wie, Wanneer? Ik heb er nooit iets over gelezen of gehoord, Men zend wel reclame op via email, maar blijkbaar niet de eventuele veranderingen. Nogmaals: Jammer.
Reputatie 7
Badge +6
Zoals aangekondigd: er werd wel een mail verstuurd: daarin stond: tegelijkertijd verdwijnen ook M&S en Lacht uit je boeket.
Zie bijlage.
Wat meer informatie vooraf bv op het informatiekanaal had echter wel gemogen, vind ik.
Ik vind het spijtig, ik zou eens willen weten waarom de reden is zomaar de zender 196 en lacht niet meer uit te zenden.
Reputatie 7
Badge +6
M&S omdat het maar voorlopig was en Lacht omdat de zender zelf er mee ophoudt.
Voorlopig?? eerst ons gewoon maken dan afpakken.

Reageer