Skip to main content

Zelfde mailadres op nieuw klantennummer

• January 27, 2012
  • 6 reacties
  • 554 Bekeken

Hallo,

Op een vorig adres had ik op hetzelfde klantennummer 2 mailadressen aangemaakt (2 gebruikers). Sinds kort ben ik verhuisd, en zou ik op mijn nieuwe aansluiting graag hetzelfde mailadres hebben.

Moet ik nu op het vorig klantennummer mijn mailadres verwijderen en op mijn nieuwe aansluiting datzelfde mailadres opnieuw aanmaken? Of hoe ga ik best te werk?

Groeten...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 27, 2012
Waarom zou je bij een verhuis een ander klantennummer en login krijgen ? In dezelfde zone kan je zelfs hetzelfde lijnnummer behouden.

• Auteur
  • Apprentice
  • January 27, 2012
Het klantennummer bleef op het vorig adres behouden.

Situatie: Ik woonde bij mijn ouders. Op hun account 2 mailadressen aangemaakt. Dan ben ik verhuisd en heb ik zelf een aansluiting aangevraagd. Nu wil ik mijn mailadres van mijn ouders hun account naar het mijne veranderen.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 27, 2012
Ja dat is een andere zaak natuurlijk. Maar een belgacom.net adres hangt toch niet vast aan een Belgacom accountinternetadres, dat is toch altijd een skynet.be login met eventueel extra mailboxen (afhankelijk van je abonnement) en aliassen?

• Auteur
  • Apprentice
  • January 27, 2012
Geen idee, daarom vraag ik het.

Lachen

Dus inderdaad, ik wil een skynet-adres van de ene account veranderen naar het andere. Indien mogelijk...

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 27, 2012
Sorry, hoe ik aan die belgacom.net kom weet ik niet, jij hebt het alleszins niet vermeld. Wat dat skynet.be adres betreft: Het basisadres is altijd je login (Fa.....@skynet.be) en hangt vast aan je internetabonnement. Die 2 maildressen op de account van je ouders zijn allicht aliassen ? Dan moet je die eerst op het account van je ouders verwijderen, en terug aanmaken op je eigen (nieuw) login. Als je daarmee problemen hebt, best eens met de klantendienst bellen 0800 22800, want die aliassen hangen wel vast aan de login (Fa...) van je ouders en ga je nu koppelen aan je eigen login. Om geen inkomende mails te verliezen, kan je het best op voorhand eens vragen. Gewoon alles laten doorlopen kan ook natuurlijk als je de login en het paswoord van je ouders in je mailprogramma inbrengt of laat staan. Ik heb dat eens voorgehad bij mijn kozijn, die een telenet internetverbinding heeft. Ik gaf hem mijn oude PC met WinXP en Outlook Express met mijn gegeven er nog in. Ik kon toen gewoon mijn mail bij hem downloaden via zijn Telenet draadloze internetverbinding.

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • January 27, 2012
Gewoon de allias verwijderen op de eerste account en dan aanmaken op de tweede account. Werkt perfect en kan je binnen enkele minuten doen.

Je kan ook 2 abonnementen beheren vanuit 1 e-service account. Gewoon in de opties de tweede toevoegen.