zelfde e-mail adres?

  • 28 September 2011
  • 4 reacties
  • 1351 Bekeken

we zijn sinds gisteren verhuisd en hebben op ons oud adres alles stopgezet van Belgacom en hier in onze nieuwe woning een nieuw abonnement gestart met een ander telefoonnummer ( wegens ander zonenummer ). Hoe kan het dan dat ik mijn e-mails nog steeds kan ontvangen op mijn oude e-mail adres? Ik dacht dat ik dit ook ging moeten veranderen.

4 reacties

Badge +1
Je kan gerust je oude e-mailadres verder gebruiken. Een e-mailadres is nie aan je adres gekoppelt. Je kan je e-mail op heel de wereld bekijken, onvangen en versturen. Je gebruikt waarschijnlijk een programma voor je e-mails (vb.: outlook,...) Als je dezelfde pc gaat gebruiken dan sluit je gewoon je pc aan en het is net opdat je niet verhuisd bent. Als je je e-mails leest in je internet browser(vb.: internet explorer,...) dan blijft ook alles hetzelfde. Dus er veranderd niks als je veranderd van adres.
Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat een e-mail adres niet aan ons adres gekoppeld is, maar toch wel aan onze telefoonlijn? En dat is een nieuw abonnement, met een heel ander nummer, zelfs het zonenummer is niet hetzelfde. Toen we in de belgacom winkel alles regelden zegden ze ons ook dat we dan een nieuw e-mail adres zouden moeten gebruiken omdat alles nieuw was, dus de telefoon, internet en tv. Als ik het hen nu vraag, kunnen ze me ook niet zeggen hoe dat komt. Vandaar dat ik het hier eens vraag, ik ken er zelf ook niet zoveel van.


Reputatie 2
Badge +1
Men had je abonnement gewoon moeten laten doorlopen (eventueel ander nummer). Dat mag normaal geen probleem zijn.

BESTE

email blijft zes maanden na opzeg beschikbaar

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15150

en men had inderdaad beter voor de oplossing gekozen die axs hierboven beschrijft

mvg

Reageer